piątek, 3 października 2014

Z kolcami

Ten post miał być później, ale...no nie mogę się już powstrzymać :PPPPPPPPP
Czaiłam się na zrobienie tego wisiora długi czas. Cierpliwie gromadziłam materiały w odpowiednich kolorach. Ale ostatecznie zmobilizowały mnie do pracy otrzymane w prezencie od korallo energetyczne neonowe Fire Polish:)

Wisior powstał na podstawie wzoru Sea Urchin autorstwa Justyny Szlęzak opublikowanego w Beading Polska (nr 03/2014).
Po pierwszym spojrzeniu wiedziałam, że muszę go zrobić. Wspomniane FP sprawiły, że postanowiłam zrobić wisior dwustronny.

Przyznam, że nie było łatwo. I nie dlatego, że wzór jest mega trudny. Wszystko przez pękającą żyłkę na ostatnich rzędach. Nieźle mnie to wkurzało, tym bardziej, że zdarzyło się trzy razy :/ Ostatecznie wzięłam nici Tytan i w końcu się udało.
I odtąd rozpiera mnie duma, że umiem zrobić takie cudeńko:)))))))


Użyłam Spike Beads 13x5 Opaque Jet, SuperDuo Jet, Coated Crystal i Vitral Crystal, Toho 8/0 Metallic Nebula, 11/0 Metallic Nebula, PFG Aluminium, Inside Color Rainbow Crystal/ Green Teal Line, 15/0 Opaque Jet, Trans-Rainbow Black Diamond oraz FP 4 mm Neon-Dark Emerald, Jet AB i AB Matte Jet

A ponieważ wisior wpasowuje się do tematu zgłaszam go do wrześniowego wyzwania Otwórz Szufladę Ostre.



Trzymajcie kciuki:)

5 komentarzy:

  1. Robi wrażenie! Zarówno mistrzostwo wykonania jak i sam wzór! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny! Wygląda na bardzo skomplikowany i czasochłonny, ale efekt jest... ostry :-) . dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za kolczasty twór! Wygląda naprawdę osssstro:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim komentującym. Wasze słowa są dla mnie wielką mobilizacją:)