niedziela, 26 stycznia 2014

Kolczyki, wisiorki i inne

Troszkę mojego dziergania... Dużo innych "cosiów" czeka na fotki, trzeba się będzie zmobilizować :P

Dawno temu zrobiłam dla brata zawieszkę do telefonu w formie loga naszej ulubionej drużyny żużlowej Start Gniezno. Tak, jestem fanką czarnego sportu:)) Już ponad pięć lat. Uwielbiam tą atmosferę, zapach, ryk motocykli...
Zawieszka wymagała trochę zachodu. Musiałam toto rozrysować, nauczyć się nowego ściegu, potem pruć, bo miała być dwustronna, ale przecież druga strona musi być odwrotnie....Ech, ale jakoś wyszło. Na pewno jest jedyna w swoim rodzaju:)


TOHO 11/0 Opaque Jet, SL Siam Ruby, Opaque Lustered White

Zawieszka w kształcie przestrzennego trójkąta


TOHO 11/0 Opaque Navy Blue, SL Lt Sapphire, Ceylon Smoke oraz Fire Polish 4 mm Vitral Crystal

Kokardki


TOHO 11/0 Transparent Garnet, SL Frosted Gray

Pierwsze kolczyki z zastosowaniem SuperDuo


SuperDuo Jet, TOHO 11/0 PFG Starrlight i Gold Lustered Green Tea, 8/0 SL Crystal

Wydziergałam pierwszą bransoletkę brick stitchem. Trochę trwało zanim doczekała się zapięcia :)


TOHO 8/0 Opaque Jet, SL Crystal, SL Teal

A na deser własnoręcznie robione kartki świąteczne :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim komentującym. Wasze słowa są dla mnie wielką mobilizacją:)