poniedziałek, 2 września 2013

Pierwsza gąsienica

Moja gąsieniczka powstała oczywiście dzięki blogowi niezastąpionej Weraph. Zakupiłam magatamy u poznańskich Koralianek i mogłam działać. Przyznam, że nie wierzyłam, że samo zastosowanie szerszych koralików na brzegu spowoduje, że bransoletka ze zwykłego sznura koralikowego, stanie się płaska. Po kilkunastu pierwszych rzędach okazało się, że to jednak działa i naprawdę ciekawie wygląda.
Zdecydowałam, że pierwsza gąsienica będzie elegancka, więc użyłam TOHO Magatama 3mm w kolorze Opaque Jet oraz Round 11/0 Opaque Jet, Lustered Dark Beige i Silver-Lined Topaz. Po dodaniu końcówek i zapięcia w kolorze złota wyszła naprawdę piękna bransoletka.


Bransoletka niedawno znalazła swoją właścicielkę, a po kilku dniach zostałam poproszona o dorobienie kolczyków-wachlarzy do kompletu. W weekend nie było weny, ale dzisiejsza przygnębiająca pogoda idealnie nadała sie do koralikowania. I tak powstały świeżutkie wachlarze. Wykorzystałam identyczne kolory TOHO jak w bransoletce, tylko w odpowiednich rozmiarach.
Mam nadzieję, że spodobają się klientce :)


A tu zdjęcie całego kompletu.

6 komentarzy:

  1. Cudownie się prezentuje cały komplet:) Bransoletka po prostu bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka jest super, a wachlarze bardzo do niej pasują.

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniały komplet :) bardzo elegancki i stylowy, bransoletka przepiękna :)
    dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia!
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny ten komplet, kolory nieziemskie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorystycznie ładny komplet, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim komentującym. Wasze słowa są dla mnie wielką mobilizacją:)